oldmolly

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av oldmolly - 1 augusti 2010 11:45

    


Det här är min kompis Kjell. Vi tycker att göra roliga saker tillsammans och så tycker vi om hästar, att vara i skogen, skjuta svartkrutsrevolver och en massa annat.


Många tror att vi är ett par. När man bedyrar att så inte är fallet, tittar de på én som om man ljuger eller i alla fall försöker förneka att vi är ett par. Till slut tröttnar man på att försöka få folk att förstå och låter dem tro vad de vill.


  

Varför kan en man och en kvinna inte vara kompisar, utan att omgivningen ska tro något annat? Måste kompisar vara av samma kön så fort de har passerad småbarnsstadiet?


Jag är gift och har det förträffligt bra med min man. Han har ingenting mot att Kjell och jag är ute och ”leker” tillsammans ibland. Varför kan inte alla vara lika vidsynta?

Presentation


Titta även in på http;//kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Skapa flashcards