oldmolly

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av oldmolly - 17 januari 2012 18:21

   

Bus-Tilda


Min kära dotter, Tilda, som har flyttat hemifrån en gång, men återkommit igen, är en ständig tillgång till glädje. Jag har sagt henne att jag förstår att hon skulle vilja ha en egen lägenhet; men så länge hon vill bo hemma är hon mycket välkommen. Jag tycker bara det är en tillgång. Hon är inte bara hjälpsam, glad och söt, hon är dessutom en baddare på att mecka bilar. En sådan skatt är guld för mig, som inte begriper ett skvatt om den nya elektroniken.


 

Tilda på jobbet


Alla mina flickor gick ”typiska pojklinjer” på gymnasiet, men det är bara Tilda som har gått vidare med sin fordonsutbildning. Hon är inte bara bra på att laga dem, hon har en affärsbegåvning, även om hon inte vill medge det. Från hon fick sin första moppe vid 15, har hon alltid lyckats att sälja sina motorcyklar och bilar med förtjänst. Hon påstår att killarna uppfattar henne som en ”dum blondin”, när hon ska sälja och därmed tror de inte att hon fattar någonting om bilar och bilars värde. Således tror de att de gör en FANTASTISK affär genom att köpa av en som inte begriper ett dugg. Snacka om att utnyttja sitt kön. Fast jag tycker nog att killarna får skylla sig själva, när de är så fördomsfulla mot tjejer.


 

Tilda och hennes senaste fartvidunder

Presentation


Titta även in på http;//kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Skapa flashcards