oldmolly

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av oldmolly - 11 mars 2012 16:03

    


Jag blir så arg!

Ett försäkringsföretag, SBM, har skickat en faktura på 425kr till mig, där det överst står:


  • Tack för din beställning!


Jag har inte beställt något hos dem, jag har aldrig hört talas om dem.

Längst ner, men inställt, står det:


  • Om betalning på denna faktura ej inkommit enligt förfallodag ovan (27/3), förnehåller vi oss rätten att ta ut en påminnesavgift på 50kr. Beställd produkt kan returneras i obruten förpackning inom 14 dagar.


Joho, dra mig på en gammal kärra, det kan de bara glömma. De tycker att jag ska skicka tillbaka något litet paket med stöldmärkningsetiketter och förutsätter att jag betalar porto och kuvert. 


Egntligen vill jag bara strunta i det hela, fakturabedrägerier har man ju hört talas om; men jag är så förbannad. Jag ska faktiskt kosta på mig ett telefonsamtal till dem (om de nu går att nå). Tar de inte tillbaka sitt krav, ska jag polisanmäla dem. Förbaskade slynglar! Svarar de inte, går jag vidare med punkt B på én gång. Basta!


Akta er för detta försäkringsbolag: SBM – www.sbmfordon.se. Jag hittade liknande på Internet; när jag Googlade på dem.

Presentation


Titta även in på http;//kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Skapa flashcards