oldmolly

Alla inlägg den 22 november 2013

Av oldmolly - 22 november 2013 07:44

För att inte flyttlasset ska bli för stort, måste jag nog börja göra mig av med en del möbler. Barnen har fått vad de vill och har plats till. Har därför lagt ut några möbler på olika sälj-sighter. Jag har även lagt ut på skänka-bort sighter. Tyvärr har inte så många hört av sig.


 


Min favo-soffgrupp måste nog säljas, den är så fluffig och tar mycket plats. Den säljer jag för en spottstyver. Till helgen kommer någon och ska titta på den. Undrar just var lilla gubben ska ligga och ta sin eftermiddagslur sen?


   

I källaren står ett jättefint bord, som vi hade med, när vi flyttade hit. Ja, det har faktiskt inte använts på hela tiden, så det kommer vi inte att sakna. Men ingen verkar intresserad av det, inte ens, om jag skänker bort det. Det känns så fel att slänga något som både är fint och fungerar. Men har jag något val?

Presentation


Titta även in på http;//kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Skapa flashcards