oldmolly

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2014

Jag får aldrig nog

Av oldmolly - 22 oktober 2014 20:28

 

Kärlek kan man inte få för mycket av. Den minskar inte heller, om man slösar med den, den bara växer.


Familjen utökas inom kort. 7 barnbarn har jag så här långt, men snart kommer nr 8 och i januari nr 9.

 

I helgen var jag och hälsade på alla barn och barnbarn. Det var härligt! Alla barnungar bidrar til min rikedom. Frågan är bara hur många barnbarn kan man klara av?


       

                 ?               ?  



        

Snart glömmer jag väl bort en och annan födelsedag. Sen glömmer jag vad de heter. Och slutligen hur många jag har. Men jag glömmer inte att de finns. och kul är det.

    

 
 
Mia

Mia

22 oktober 2014 21:45

Sådan rikedom du har! Vilka underbara bilder!

Jag väntar mitt andra barnbarn i februari - det tycker jag är stort... ;-)

http://miatankar.wordpress.com

 
Ingrid

Ingrid

23 oktober 2014 13:06

Lyckliga du som har en sån rikedom! Jag har bara två barnbarn som nu är 19 och 25 år gamla, och jag lär inte få flera. Någon riktigt mormor har jag aldrig fått vara, för barnbarnen har bott så långt borta och man får ingen riktig mormorsrelation när man bara ses 1 vecka per år.
Så njut av dina!
Kram, Ingrid

http://stenstugu.com/wp

oldmolly

23 oktober 2014 19:58

Tråkigt när barnen bosätter sig så långt borta. Det borde finnas en lag att de åtminstone, när barnbarnen kommer, måste bo på högst ½ dags resas avstånd ;-)

 
Agneta

Agneta

24 oktober 2014 02:32

En sådan vacker familj Du har! Och ett hjärta som bara blir större och större<3

http://boompaneta.blogspot.comp

 
Ingen bild

Äldsta dottern Moa

5 november 2014 21:56

Men... det var juh du som flyttade till andra sidan Östersjön... jag finns kvar precis här, där du lämnade mig ;-)

oldmolly

7 november 2014 18:00

Men jag hälsar på så ofta jag kan.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av oldmolly - 10 september 2015 08:00

Jag går en promenad varje dag, oftast blir det ner till viken och runt denne. Men så finns det dagar, då jag vill gå på ett annat ställe. Ett ställe som jag tycker särskilt mycket om och som jag inte går på varje dag. Därför tog jag bilen och åkte en...

Av oldmolly - 1 september 2015 11:30

Att slösa bort en dag på stranden är inte helt fel.     Jag har fått låna en liten båt med aktersnurra under sommaren. Underbart! i bakgrunden syns St Olofsholm och längst bort Cementen i Slite.     Åkte ut med äldsta barnbarnet och hen...

Av oldmolly - 28 augusti 2015 08:53

Jag har haft semester från denna blogg under sommaren. Det fina vädret och trädgården har främst fått min uppmärksamhet.   Men sen måste jag erkänna att jag har fått en ny favorit. Instagram har stulit både tid och intresse. Det är ju så enkelt a...

Av oldmolly - 25 juli 2015 08:07


Sommar på Gotland betyder massor av besök av vänner och släkt. Det finns ingen tid att sitta ner och blogga.     Här är Cornelia med sambo och minsta dottern. Cornelia är min näst yngsta. Besök från fastlandet är alltid välkommet. Livet känns ...

Av oldmolly - 6 juli 2015 09:53


Här ser ni två av männen i mitt liv – min son och sonson.     Det finns flera ;-) ...

Presentation


Titta även in på http;//kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards