oldmolly

Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av oldmolly - 24 oktober 2014 09:11


I dag drar det igång – GGN. Det är stort på Gotland och färjan är praktiskt talat fullbokat. Själv ska jag jobba, så jag kan inte vara där och titta. Dottern hade ju tänkt åka, men det blir inget GGN för henne i år. Inte den här helgen i alla fall, men väl nästa helg. Och inte på motorcykel, men väl till fots. Hon tänker nämligen springa i leran i stället tillsammans med en massa andra löpare. Då kommer jag att vara där och titta.


Hennes träning har inte förlöpt som hon tänkt, hon skadade ett knä i Tjurruset, har haft ont i det sedan dess och haft svårt att springa. Men trots det tänker hon springa nästa lördag. Man måste inte vara tokig för att sprina extrema terränglopp, men det underlättar.


Förra helgen tränade hon alternativt genom att köra cross i terrängen. Jag var där med kameran.

 


    


Kanske lite svårt att se att det är hon. Här får ni en närbild.

 



Även svärsonen tränade, det var han som fick henne att börja köra.

   

"Kör så det ryker" är det väl på sin plats att säga här.


   



Här en annan form av alternativ träning - i full utrustning.

   

Jag är stolt över min tokiga dotter, ska ni veta.









Presentation


Titta även in på http;//kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards