oldmolly

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av oldmolly - 3 mars 2015 09:44

 

I går fick vi (hunden och jag) följa med Anne-May (t.h.) på en underbar ridtur.
 
Dagen började med gråa moln och det verkade inte vara så goda utsikter till finväder. Men så, just som vi hade ryktat klart och sadlat hästarna, sprack molnen upp och hela himlen blev blå. Denna dag tog vi en ny väg, så jag fick se nya vyer och hunden fick nosa upp nya lukter.
 

Väl tillbaka till stallet kom vi äntligen ihåg att fotografera oss med hästarna. Tyvärr satt hunden redan i bilen då, så han finns med där, men syns inte. Den snälla fotografen var Anne-Mays make, Birger. (jag lägger in alla tre bilder, så Anne-May kan se dem)


 

När jag satte mig i bilen för att köra hem, försvann åter den så uppskattade solen och gråa moln drog igen, som en rullgardin över den blåa himlen. Vilken tur vi hade med vädret.


 

(Hunden, Kim, är med på bilden, men sitter i bilen t.v och syns inte)

Presentation


Titta även in på http;//kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards