oldmolly

Alla inlägg under augusti 2015

Av oldmolly - 28 augusti 2015 08:53

Jag har haft semester från denna blogg under sommaren. Det fina vädret och trädgården har främst fått min uppmärksamhet.


Men sen måste jag erkänna att jag har fått en ny favorit. Instagram har stulit både tid och intresse. Det är ju så enkelt att lägga in bilder där – bara att knäppa och lägga ut. Här på bloggen måste jag först ladda ner dem i datorn. Sen brukar jag ju även bildbehandla dem, för att de ska framstå i bästa dager. Det momentet kunde jag så klart skippa om jag ville, men jag tycker ju egentligen att det är roligt; det är bara det att sommaren har fått mig att vara väldigt mycket engagerat på annat håll – ute!


Är det fint väder, så vill jag vara ute. Fint väder är för mig allt annat än minusgrader, snöstorm och drivis. Och det har, trots att många klagat på sommaren, åtminstone på inledningen, inte vara så mycket av denna vara.


Får jag, som ursäkt för min otrohet, presentera ett litet urval av bilder som för mig representerar sommaren?


           


Väldigt små fötter på den här damen eller hur?

   



       

       

 

 

     

 


Nu räcker det. Nu ska jag inte trötta ut er mera.


Presentation


Titta även in på http;//kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Skapa flashcards